Hej!
Finns det någon plan för Ipad (native) stöd i framtiden?
MVH Peter
Ipad?
-
- Administrator
Re: Ipad?
Har inte undersökt hur mycket som måste skruvas till för att få det anpassat till iPad. Om det inte är allt för mycket så gör jag gärna en iPad-version - har ju en padda själv
Målet är att göra en iPad-version, men jag har ingen tidsplan för detta. Om jag har "tur" och det är smidigt så går det fort när jag väl börjar titta på det...

Målet är att göra en iPad-version, men jag har ingen tidsplan för detta. Om jag har "tur" och det är smidigt så går det fort när jag väl börjar titta på det...
Martin | Switch King
-
- 4 stars
Kalas!Martin wrote:Har inte undersökt hur mycket som måste skruvas till för att få det anpassat till iPad. Om det inte är allt för mycket så gör jag gärna en iPad-version - har ju en padda själv![]()

-
- Administrator
Började titta på detta för ett tag sedan och lade ner ett antal timmar på det. Det är inte helt smidigt, tyvärr, eftersom man helst vill navigera i appen lite annorlunda på en iPad än på en iPhone/iPod och det visade sig vara svettigt att få stöd för båda på ett enkelt sätt.
Ansträngningarna fortsätter...
...när tid finns.
Ansträngningarna fortsätter...

...när tid finns.
Martin | Switch King