Dialogrutan som dyker upp och meddelar att Switch King redan körs.. kan man inte skippa den och istället bara visa programfönstret?
Jag tycker inte den ger något mervärde eftersom det enda som händer är att jag måste klicka OK på rutan, gå ner till ikonerna vid klockan, leta upp Switchking ikonen, klicka på den... klart.
Dessutom står det på engelska och resten av systemet visar svenska?
Tack för mig och min petiga lilla notering till annars ett grymt program
Another instance of Switch King is already running!
-
- 3 stars
-
- Administrator
Re: Another instance of Switch King is already running!
Tack för feedback 
Jag kan hålla med om att det hade varit bättre att visa programfönstret direkt istället, men givet att vi får prioritera detta mot annat att implementera så blir nog detta ändå lågprioriterat.
Vill du så kan du ställa in så att klienten inte minimeras till meddelandefältet ("klockan") utan hamnar på aktivitetsfältet istället och blir mer synligt:
- Öppna Inställningar och välj fliken Visa
- Avmarkera "Minimera Switch King till meddelandefältet"
- Klicka på OK

Jag kan hålla med om att det hade varit bättre att visa programfönstret direkt istället, men givet att vi får prioritera detta mot annat att implementera så blir nog detta ändå lågprioriterat.
Vill du så kan du ställa in så att klienten inte minimeras till meddelandefältet ("klockan") utan hamnar på aktivitetsfältet istället och blir mer synligt:
- Öppna Inställningar och välj fliken Visa
- Avmarkera "Minimera Switch King till meddelandefältet"
- Klicka på OK
Tomas | Switch King