Julerbjudande?

Allmänna frågor och synpunkter.
Alexn72
3 stars
3 stars

Re: Julerbjudande?

Post by Alexn72 » Fri 14 Dec 2012, 10:31

Det var visst en känslig fråga för vissa.
Jag såg erbjudandet på switchkings hemsida om dou + sw för 995 via m.se
Mina första tanke var då
Nu blir det uppgradering till en duo och switchking på en och samma gång, och dessutom sätta den gamla i sommarstugan.
Men precis innan jag skulle beställa så var jag inne på dustin och där hittade jag http://www.dustinhome.se/product/501059 ... SiteSeeker för 699 och då med fullpris på switchking landar det på 978kr

Med andra ord fullpris på båda ställe men ändå billigare än kampanj på switchkings hemsida…
Sen kollade jag vidare och såg att misco.se var ännu billigare med duon.

Inte många kronor att gnälla om men det var inte det ursprungsfrågan handla om heller, det var kort o koncist: Kommer det ett julerbjudande?
Jag hade snarare tänkt mig köp 2 och få 10% eller något.
En som man då kunde ge bort eller som i mitt fall sätta på ett ställe som de inte var tänkt från början och extra pengar i kassan för grabbarna lagom till jul.

Men vi har redan fått svaret.

God jul på er alla ;)

tomas
Administrator
Administrator

Re: Julerbjudande?

Post by tomas » Sun 16 Dec 2012, 16:52

Vi på Switch King styr inte över prissättningen hos m.nu, men i vårt avtal har vi kommit överens om att kunden ska få en viss rabatt när man väljer att köpa en licens för Switch King tillsammans med hårdvara jämfört med att köpa delarna var för sig. Detta upplägg i sig är ingen tillfällig kampanj utan löper kontinuerligt. Vi har valt att samarbeta med m.nu då vi anser att de har konkurrenskraftiga priser, erbjuder bra och snabb service till sina kunder samt har stort kunnande inom hemautomation.

Det är möjligt att man kan hitta hårdvaran billigare på annat ställe, men priset är inte det enda som styr för många kunder.

God jul! :wave:
Tomas | Switch King

Post Reply