avinstallera

Supportfrågor för server och klient (Windows, iPhone, Android, Linux).
Forum rules
För att kunna hjälpa dig med supportfrågor behöver vi så mycket information som möjligt.
Innan du skapar en ny tråd, läs gärna:
viewtopic.php?f=10&t=20
Post Reply
Darel
1 star
1 star

avinstallera

Post by Darel » Tue 21 Dec 2010, 21:22

Hej ,
Hur avinstallera man på windows xp, jag hittar inget sätt att avinstallera servern. av någon anledning har servern skapat problem med den trådlösa internet på datorn..

tomas
Administrator
Administrator

Re: avinstallera

Post by tomas » Tue 21 Dec 2010, 21:36

Servern ska gå att avinstallera i Lägg till/Ta bort program på Kontrollpanelen (Win XP). Leta efter Switch King Server. Dyker den inte upp där?
Tomas | Switch King

Darel
1 star
1 star

Post by Darel » Tue 21 Dec 2010, 22:10

hmm efter omstart fanns det på listan.. skumt. något gick lite snett på slutet av installationen när den hålladde på starta upp servern tror jag, tog 15 minuter sedan avslutad tyst.
tyvärr fungera tellsticken 50% av tiden också (även frän tellstick center) "problem communicating with telstick" error medelanden..
ska nog prova på en mer modern dator.. :roll:

tomas
Administrator
Administrator

Post by tomas » Tue 21 Dec 2010, 22:47

Det låter som att en lite rappare dator kan vara något... :geek: Vad provade du på för burk?

Jag har inte hört om någon som blivit av med sitt trådlösa nät på grund av Switch King iallafall.
Tomas | Switch King

Darel
1 star
1 star

Post by Darel » Tue 21 Dec 2010, 23:21

tomas wrote:Det låter som att en lite rappare dator kan vara något... :geek: Vad provade du på för burk?

Jag har inte hört om någon som blivit av med sitt trådlösa nät på grund av Switch King iallafall.
en dell laptop, inspiron 9300 inte så jätte gammal. När servern var slut installerat har jag en känslan av att den försökte "ringa hem" men det hamnade i nån elak loop där den trådlösa startade om kontinuerligt. jag dödade server processen och den slutade starta om direkt. kanske bara otur. Ska prova på en vista dator nu.. hoppas att tellsticken funkar bättre på den datorn..

Post Reply